2009年9月21日星期一

細諾比無敵護膚程序 (好多字架, 大家支持下我啦)
















今日細諾比真係的起心肝去打這篇護膚文分享, 我要分好幾篇才可以分享完。其實好多人都問我關於我的皮膚怎樣護理, 我不敢說我自己的護理是好好, 但我也經歷了十年的護理漫長路。希望大家可以有得著啦。

我現在是分日和夜 的護膚產品。我夏天皮膚性質是混合性偏乾, 即是T 字位有油, 兩頰是偏乾的。冬天是乾性, 時常會脫皮。

我今年12 月便踏入28歲, 真的要開始抗皺, 所以最近我選用了 Shiseido Revital系列。我覺得使用了一段時間, 每天早上我都會洗面後用Moisturizer EX Ⅰà Lotion EX Ⅰ。我會盡量將每次搽完一個產品, 等1-2兩鐘才搽第二個產品去等皮膚吸收。然後再搽防曬。(日間我是注重防曬)

每天晚上我洗面後盡量等 30 分鐘,才會用花卉舒緩噴霧Botani Soothing Facial Mist / ECOMAAT玫瑰花水當toner, 兩隻都是玫瑰花水。前者是近來很hit 的一個澳洲品牌。後者便宜少少, 是我在我做facial 那間美容院買。我覺得兩者也差不多, 玫瑰花水除了保濕也可以轉妝時噴一噴, 使皮膚更濕潤和貼服。Mae von 同Gary chung 都有引入玫瑰花水。可見玫瑰花水有一定的功效, 再加上我一向喜愛玫瑰花的味道, 好好聞~~~

然後我用DR.WU 的玻尿酸保濕精華液打底保濕, 最後搽Botani Olive Skin Serum Squalene橄欖角鯊烯抗衰老精華便完成我的夜晚護膚程序。這支東東連我best friend 對眼好敏感都可以搽,証明它是好天然的。我用了大概1.5 月, 便真的發覺鼻的毛孔收細了。我的黑頭沒有那麼的明顯。我面上好像很好, 其實黑頭的問題好嚴重, 試了好多方法都不可行。只有它, 我鬆弛型的毛孔才可以慢慢收細。我由今年2 月份一直用到現在, 又方便又有效果。暫時是我使用眾多產品當中會繼續回購和真的幫助到我的毛孔。(晚上會注重精華素)

我以前也會搽好多產品在面上,自從我看了一本 “stop 別再錯誤保養” 。有兩點我頗認同 的, 是等30 分鐘去給皮膚自我更新。第二, 是不要過度搽好多產品在面上。事緣有一段時間, 細諾比病又太懶, 沒有心情和心機去打理皮膚。日間只搽面霜和防曬, 晚上只是噴了toner 便睡覺。怎知, 那時候我的朋友們都問我最近又白左又靚左, 搽左什麼呀。其實我什麼都沒有做。由此証明皮膚是有自我更新的能力, 只要再選對適合自己的產品就會事半功倍。

講住甘多先啦, 下次再續。有問題隨時問我啦, 我會盡量解答呀

3 則留言 :

  1. hi, 我一直有睇開你既blog架..
    之前見你講做左彩光脫毛..但一直都無再提到之後既情況, 所以想問下...
    同埋有冇得脫唇毛and幾錢的?

    回覆刪除
  2. 哦, 我怕你地悶我才冇update 咋
    佢可以$4800 脫underarm 同唇毛架,
    不過佢都講過, 唇毛係free 既

    回覆刪除
  3. 唔會悶呀...其實成日都好期待你有咩新update架, 你既分享好詳盡
    btw, $4800有冇得分期??
    即係你都脫左唇毛? underarm依家仲有冇長毛毛?

    回覆刪除