2012年3月22日星期四

Sofina Primavista x she.com 底妝產品試用


今次獲得 she.com 同Sofina 合辦的SOFINA Primavista 底妝產品試用活動,
其實我已經是SOFINA 的fans 長達15年之久。
當然是最愛是防曬啦。
用了Sofina Primavista 最新粉底和碎粉,真的幾好喎!
我冇用concealer 都有不俗遮瑕度。
黑眼圈遮了一半。
以前買過2支Sofina 的粉底,
我皮膚出名唔錯, 
都覺得好像沒有塗上似的。
零遮瑕度.......
所以用過兩支後便轉投第二個牌子。
今次我頗有驚喜,
比起Sofina 以往的粉底遮瑕度高左一倍,
但是仍是一隻透明感偏重的粉底。
即係薄囉!
 說真的, 粉底要自然沒有粉感又要有遮瑕,  
是沒可能的!
 面上多瑕疵的,
煩請都要使用遮瑕膏!
碎粉很幼細和滑, 
有少少粉紅色, 
可以增加粉嫩感!


  
 

素顏的我
有些蚊咬的印




今天去event 的妝容^.^


沒有留言 :

發佈留言