2009年6月4日星期四

好乞人憎的智慧齒

今日又去看多一個牙醫, 我隻智慧齒都痛了2 weeks 啦。
一心想去看我best friend 的牙醫, 她話好好。
因為看過第一個牙醫, 話我隻智慧齒打撗生。
今日等了 2 個半小時, 我best friend 的牙醫竟然帶給我壞消息。
他轉介我看專科, 因為我打撗生而且生得太入。
我今日影的x - ray , 影到我痛到標淚水, 都見唔到牙腳。
我是否真的要做手術呢?全身麻醉的手術不是問題。
是我金錢問題, 有2 隻牙都係甘, 我點負擔得起呀
心情十分低落........

2 則留言 :

  1. 試下去菲臘牙科醫院排期,收費應該平d,不過有機會有d讀緊牙醫既學生睇住,唔介意可以一試

    回覆刪除
  2. 有好多清況都可以講價,例如麻醉師同手術費
    我上次脫2隻牙+全身麻醉+住一晚醫院+所有雜費 $33000,已經計平左我
    但手術後一D都無痛,腫就一定啦,第二日可以食到米粉
    我搵Dr.Yu做,你可以上網search下

    回覆刪除