2009年6月9日星期二

我懷念的味道

話說細諾比在多倫多半工讀時, 我很喜歡和前男友光顧他家附近的法國餐廳。
很好味和又價錢不貴。
香港很難食到。
法國餐廳的法式麵包很特別的, 入面很軟, 出面又半硬的。質感很好~ ~ ~
再配合olive oil 和 balsamic vinegar 簡直是無得頂呀
將油和醋的比例是5:1, 將法國包點些olive oil 和 balsamic vinegar 來食。
關芝琳都係每日飲1匙olive oil 減肥的, 而醋又是有益。
細諾比今日經過荃灣千色店看見有得試食,
我想買balsamic vinegar 好久了, 由於百佳和教協都沒有試食, 使我一直不敢買。
這款olive oil 和balsamic vinegar 很香。olive oil $92, balsamic vinegar $72。
現在有滙豐咭買滿$100即減$10。
然後去A1買法國包做晚餐, 不過沒有那間法國餐廳的法式麵包甘好質感。
大家有興趣去買啦!

2 則留言 :

  1. 你好呀,我想問下關於你做果個彩光脫毛架??
    你係咪可以transfer 我??
    你可唔可以俾電話同地址我打去問??唔該晒

    回覆刪除
  2. 可以呀, 你俾email 我, 我再俾佢電話你呀。我都有3 個fd 去左整了

    回覆刪除