2009年4月23日星期四

令我暴肥了十幾磅的元兇









(比平常的熱浪chips , 又厚而且夠口感)


就係這款熱浪chips , 令我這個假期食左 6 包。我一唔開心便發癲便狂食, 而且仲要係半夜食, 唉! 我而家好肥呀, 唔知點算........


我昨晚14/4 又開多包食了一半, 只是短短5日, 已經邁向第7 包 200 g 的 熱浪。我想沒有人好似我甘癲。我所有衫褲已不合身了....... 因為我發了幾晚惡夢, 不是夢見我前男友, 就是夢見公司!我快瘋了......... 所以不停甘食。不過, 講真, 飲多左幾杯綠粉, 食甘多包只是生左兩粒暗瘡。

5 則留言 :

  1. 好似好好味甘, 但我冇見到有得賣既?

    回覆刪除
  2. 食零食...尤其好食果d..食到唔停口!!! 好易出事同變增左fat!..
    忍下口喇~~~唔係仲fat死啊!
    kit

    回覆刪除
  3. 我已經肥左十幾磅啦, 我真係唔停口

    回覆刪除
  4. 咁你有咩減肥方法分享下??

    回覆刪除
  5. puipui, 我都想知有咩方法減肥呀

    回覆刪除