2009年4月30日星期四

YMCK 化妝掃 Part 2

YMCK 化妝掃 Part 2
網誌分類:Vivi扮靚靚-戰利品

網誌日期:2009-03-07 23:35
等了幾天, 湊夠了 4 個人。只差一個, 我再同個ymck 的sales 再講下。最後她都給我$ 600 一套的價錢。我11年前真的要 $ 1700 元買。我,2 位朋友, 再加一位blog 友都好開心, 我真係正貨架。有埋佢的公司所有 brands。她都想將剩餘幾套賣出去, 大家信我啦, 真係好好質地的, 有左這套, 大家都不用再買掃了。bobbi brown , mac , lola 那些一支都二, 三百元。所以我推介俾大家呀 ~~~












10 則留言 :

  1. 收到套掃後我已經急不及待同佢地洗白白啦~
    試用後真係又滑又好用~
    真係要多謝妳的推介~
    Many many thanks~ :D

    Brenda :)

    回覆刪除
  2. 好開心,你鐘意套掃。最後完整的4套都被人HOLD 起了。個SALES 好開心, 幫到她公司賣左十幾套。之後我只能幫她散賣。幫到佢我都好開心

    回覆刪除
  3. hello請問仲有貨嗎??如果你散買幾錢?THX

    回覆刪除
  4. hihi 散買都係 $50 支吧, 我當 $600 除 12 支= $50. 不過我要打去問下那位 sales 呀。你可否send 你的電話去我 的 cklvivi@gmail.com ?

    回覆刪除
  5. 其實我一直都想買掃.. 但太貴關係最終未做到~~ 想問下我只係間唔間唔中化下粧,有邊d 掃是必須的﹖
    $50一支散很平呀.. 好有興趣~~ tks a lot!

    回覆刪除
  6. 我今日先睇到你個blog.....我都想訂一套,仲有冇貨??

    回覆刪除
  7. 我啱啱先睇到你個BLOG.......... 我都想要一套,唔知遲唔遲呢?

    回覆刪除
  8. 各位, 後完整的4套都被人HOLD 起了。個SALES 好開心, 幫到她公司賣埋 last十幾套。之後我只能幫她散賣。因為有一支掃完全冇貨

    回覆刪除
  9. hihi...
    我都系今日先睇到你個blog咋.....我都想訂一套呀,請問仲有冇呀??

    回覆刪除
  10. hihi
    我想問仲有冇得散賣呢?
    THANKS AR~

    回覆刪除