2009年4月26日星期日

我決定去做激光脫 underarm 毛

網誌分類:Vivi扮靚靚-身體篇
網誌日期:2009-04-04 00:16
因為成日用脫毛機脫 underarm 毛, 有時弄到我皮囊發炎。而且有時會有條毛被個皮囊包住, 搞到要好痛甘用手抓損它, 再將那條毛弄出來再脫。
之前葵芳交收, 同幾位 sis 都研究過, 都好多人試過甘樣。
之前都想做, 不過我嫌貴, 而且又唔知邊度信得過。直至我契家姐有個朋友做激光師, 甘我會有信心些。而且真係會跟到斷尾為止。我約了下星期四去做, 好緊張。希望有效啦, 到時再 report 。

2 則留言 :

  1. 貴又係一個問題來!!
    咁你有無諗住做脫唇毛呀?

    kit

    回覆刪除
  2. 我冇想過脫唇毛, 因為脫唇毛要好小心架。而且bonnie 也說佢唔會同客包脫唇毛一定可以冇哂毛毛架。因為要俾佢看skin type 同埋要調較激光度數。

    回覆刪除