2009年4月26日星期日

彩光脫毛 part 1 (已更新)

網誌分類:Vivi扮靚靚-身體篇

網誌日期:2009-04-09 00:10
我今晚做左啦, 係雅蘭中心。之前一直想做架啦, 但我嫌貴又怕做得唔好。直至我契家姐認識了一位朋友, 她是資深的激光師。我才信得過。她叫 Bonnie。不過她是freelance 的, 因為生左BB 仔, 要湊小朋友。所以轉了freelance。
那間是一個西醫開的激光治療中心, 要其他醫生referral。因為她當我係她朋友才可以去, 哈哈。原本我都唔知添。甘而家$4800 包 6次, 但可以follow 到冇毛毛。不過, 佢地的環境似診所囉, 又唔好期望個環境好靚喎。希望幫到大家,我會之後在我blog 一直update 最新情況。bonnie 話可以配合到佢的方式, 然後 4- 6 weeks 一定再去。個result 才好。bonnie 話 其實4 次已沒有 95 % 毛毛。我想係8 月去beach 可以不用剃毛毛。 YEAH !!!!!!
有興趣的朋友可以問我架, 哈哈。要等我 referral 俾她才可架。她不但做 LASER 脫毛, 會做彩光治療, 例如色斑, 暗瘡印, 凹凸洞,皺紋, 暗瘡, 收毛孔等。
做完之後, 兩日內不能去做磨砂, 游水, 焗桑拿。但可以噴止汗劑。因為怕剌激到毛孔。我俾她看完毛毛, 她決定幫我做彩光, 因為仲有埋美白作用。我的 "加拿大" 有點 黑的........
做的時候係有點痛, 不過每個人不同, 有些人不覺痛架喎。幸好好快做完, 15 mins 搞掂左。
(Bonnie 同我大合照)







(要帶個超型遮光眼鏡)


(這兩張是做完的時侯了, 唔記得做之前影張做之前的相 )






(總之她是好好的資深的激光師, 她每個步驟都會同我講, 等我有心理準備)





4 則留言 :

  1. 係唔係要login先可以見到圖呀?
    無圖bor~~~

    識人梗係好dd喇~ 可以follow到無再出毛毛又真係有番信心bor~
    kit

    回覆刪除
  2. 而家有啦 , 因為未upload 上去嘛

    回覆刪除
  3. vivi .. I have 豆皮窿, can you ask Bonnie if she can help??

    回覆刪除