2009年4月27日星期一

Neutrogena眼部卸妝液限量體驗套裝 - (傳媒記者版)


Neutrogena眼部卸妝液限量體驗套裝 - (傳媒記者版)
網誌分類:Vivi扮靚靚- 化妝篇

網誌日期:2009-04-13 02:59
我期待了很久了試這個產品, 因為之前在台灣的 "女人我最大"已經見牛爾介紹過。我都唔明點解永遠台灣的產品都比香港先有的。
好多謝 BE 同Neutrogena合作, 讓我地一班 sis 可以試用產品, 我見到 BE 有好多SIS 都收到時, 我有點納悶。為何我登記了, 又未寄到我家呢! 我每日問我媽有沒有信呀。哈哈~
當我收到時 , 一拆開。好開心有我想要的眼罩, 重要是我喜歡粉紅色的。我見到其他 sis 有 bear, monkey等。幸好我都有幸運有這款兔子眼罩。
我去了萬 X , 拿了 MAYBELLINE的光彩眼影筆。光彩眼影筆出了名好難甩色。現在 $39 元我都好想買,但是我太多眼影, 唯有忍手。
用了不同色畫在我手上, 再加上我的FASIO MASCARA 。是SUPER 難甩色又難妝。
我照的指示, 用化妝棉按下5 秒。然後左右上下甘移動幾下。MAYBELLINE 的光彩眼影筆已沒有, 反而 FASIO MASCARA 還有少少。我再移動幾下, 便完全卸完。好乾淨。
最後我等我手背乾了,便用附上的發泡膠圍成一堆。只有幾粒的發泡膠在我手上。
真的又快乾又清爽。我好滿意呀 !
(1. 寄來的小包裹)




(2. 1 SET 的套裝, 好喜歡送給我的眼罩。)



(3. FASIO MASCARA & MAYBELLINE 的光彩眼影筆)


(4. 在按緊5 秒)


(5. 已卸得好乾淨)


(6. 挺乾爽的)

2 則留言 :

  1. HELLO~我睇到你之前post係youtube介紹既化妝掃丫~
    我想要一set呢~請問仲有無呀?仲可以幫我買到嗎?
    麻煩你e-mail俾我丫~ my email: balloon2046@hotmail.com
    thx ah ^^

    回覆刪除
  2. i sent the email to u already la

    回覆刪除