2012年2月21日星期二

♥玩轉"反斗奇兵大本營"♥--- Disney ToyStory Land

今年是我家第一次一家人去DisneyLand Hong Kong, 
有幾多年沒有一家人去一處的地方玩?
已經很久很久了, 
十多年了, 
一家人各自不同時間不在香港, 
很多謝廸士尼樂園還我心願!
今次我要玩新開的新樂園!
玩轉"反斗奇兵大本營"
在Disney 那麼多的動畫入面, 
我最愛三眼仔!
這套劇很感人!
雖然 "反斗奇兵大本營"
不是很大, 
只有幾個遊戲, 
但是色彩很繽紛,
♥影相一流!!!
  
連我媽都Cutie 一下~
很大的胡廸呀!
                                                   玩具兵團跳降傘
其實我同契仔鈞鈞上次已經玩過一次, 
都幾驚架!
跳樓機都是跳1次, 
它卻要跳3次定4次, 我都忘了!
而且是25米跳下來, 
我就有少少驚啦!
不過, 在上面看的風景又真係幾靚既!


轉轉彈弓狗
最適合一家大細坐!
又唔驚, 只是轉下轉下甘!
我反而最欣賞排隊的狗牌!
 

 
  
沖天遙控車
我最驚!但又好刺激!
我Mami話唔玩, 怕怕!
好啦~我同我妹玩啦~
人一大左, 心血真係少左!
以前在多倫多Wonderland, 
玩好刺激的Game 我都唔怕, 
現在, 真係會怕架!
上到最盡, 好似90度甘衝下去!
狂叫!
 




 幸好香港Disney都偏向國際, 很多都仍保持英名文!
Jessie's Snack Roundup
 Rex 呀!
 呢塊是由26個字母組成~


 幸好, 當天我已第一時間入去"反斗奇兵大本營", 之後一直大雨呀!
 反斗奇兵大本營 website: 

沒有留言 :

發佈留言