2009年5月15日星期五

我新買的銀包

我前排在其中一個交收的sis 那邊買左新的銀包, 好喜歡呀。
首先, 它來先日本, 前排才在某日本magazine 度出現過。
第二, 我最喜愛的粉紅色, 仲要係 "令令"面, 型!!!
第三, 而且價錢又唔貴, 呵呵呵 ! 完全合乎我的經濟原則。
最後是它可以放好多咭,
唯一是我的新銀包是啪鈕扣 ,塞得太多野會啪不到的鈕扣 。証明我多野得滯。

它仲有幾條line , 有好多款揀。
有大有細的銀包呀, 咭片套, 鎖匙包等。
不過我暫時只鐘情這款, 哈哈哈

























6 則留言 :

  1. Vivi..
    好靚呀... 我都好中意...
    可吾可以話畀我听係where 買呀... ^^

    回覆刪除
  2. YVONNE YIM, 我朋友仲有一個一樣架, 你有興趣SEND EMAIL to me , cklvivi@gmail.com

    回覆刪除
  3. muhaha ur twin bro still have hin Samatha Kingz heehee. Cherished it like a piece of gold XD

    回覆刪除
  4. my twin bro? who are u , bany???? tell me ~~~~

    回覆刪除
  5. Bany Chill LOL have a good guess from the name. Will call u in the comin weekend

    回覆刪除