2009年5月3日星期日

分享我的卸妝油 (同場加映 我妹妹和她男友搞鬼跳舞)



我在這個video 分享我的卸妝油, 同埋有最新粉紅豬豬LOOK, 多謝大家觀賞。
希望大家多多留言呀, 自從由yahoo blog 搬到這個blog, 好不慣沒有好多 sis 留言給我。
各位sis 的留言是我寫 blog 的其中的動力之一呀


my sister and her bf funny dancing)

同場加映 我妹妹和她男友帶住 豬豬帽 和 funny 眼罩搞鬼跳舞

可以留言笑他們架, 哈哈哈

19 則留言 :

  1. really cute in my new look??? thx , hahahaha

    回覆刪除
  2. Thank you for your sharing. It's helpful!

    回覆刪除
  3. you are welcome, but can u show your name ????
    coz i don't know your name ar.....

    回覆刪除
  4. 原來你都有睇「女人我最大」~我喺澳洲讀書果時都成日睇~~~我都推介花王粉紅色果支落妝都唔錯架,如果喺呢個價位上…但我還是喜歡 Fancl 多一點!! 有你 MSN 同Facebook 既 Tiffany

    回覆刪除
  5. hi..我想買3樽綠粉,星期4 灣仔交收 我朋友幫我拎 edward(97306804)

    回覆刪除
  6. Tiffany, 我都想試花王粉紅色果支落妝.不過我嫌它細支又要$ 6x 元, 甘貴

    回覆刪除
  7. 你好,我想訂 綠粉 同 Botani角鯊烯精華Squalene,請 email 我,thanks.

    mopig126@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  8. 你好,我都想訂 綠粉。
    email: ltwching@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  9. I bought it last week too, it is great, I love it.

    回覆刪除
  10. Vivi, I bought Pond's one, it can clean all of my mascaras and eyeliners. That' a good and cheap product.

    By the way, I love YMCK blush, thank you for your share.

    回覆刪除
  11. Ally,u love Pond's cleansing oil. i 'm so glad that u love it. YEAH~ it's good and cheap ar, and we are so lazy , wanna to clean all makeup when we are bathing. hahahaha

    回覆刪除
  12. 細諾比 , 我用咗你介紹呢隻 pond's 好幾支喇 , 呢輪買唔到 , 問萬x d 姐姐先知唔再出喇 ! 請問你仲有無其他 平靚正 & 一支攪掂晒推介呀? tks..

    回覆刪除