2009年5月21日星期四

SOGO 16/F IPSA 的BA 呃我的 GIFT(已update 換貨情況)

請大家評評理。我好少會投訴的。 我昨晚有幸得到 BE 送出的 IPSA 個人化妝班指導,可以選擇學新娘妝, PARTY 妝, 自然妝, 和行政人員妝。我原本都好期待今次的化妝班, 希望可以學到更多的化妝的技巧。 怎知我上到去, 個化妝師只是問了我有冇咩眼影色唔鍾意, 我話我唔想要啡色。 佢就係度執那些化妝品出來, 我仲好期待俾佢問想化咩妝。但佢冇問到。
這個化妝師我之前上過佢IPSA 最新的粉底班, 我覺得佢幾好。而且我又是那天的 MODEL 俾佢化。 我對佢好有好感。
之後佢話襯番我件衫的顏色, 所以選擇了瑚水藍色給我, 然後10 MINS 便化完。其間是我問佢問題,佢才解答下。之後, 當然會到 SELL 野時間, 我連化妝買野都只是 30 MINS。
我BOOK 的時侯, 接電話那個仲要叫我預 1 HR 時間。好求其。
都唔緊要, 反正我一早想買IPSA那支雙色EYEBROW 筆 和考慮買不買碎粉。甘我問她,而家有咩優惠。 她話買滿$600 有一支 40 ML 的 CLEANSING OIL 同 14 G的 GLAY MASK。我再問甘 THANKLFUL WEEK 都快來, 好似買滿幾$ 就有 1 SET SKIN CARE PRODUCT 試用。她向她腳下看, ( 我估佢看下 MEMO )然後答我, 要買滿 $900 喎。
甘我在想我都冇野再買, 好難去到 $900 元, 甘我買EYEBROW 筆 和碎粉都已 $530, 甘我去 買多一樣野去到$600 啦甘, 最後我要多支EYEBROW GEL。甘就剛好 $700 。 今早, 我同事拿了 THANKFUL WEEK 的單張給我, IPSA 買滿 $700 便送那 SET SKIN CARE PRODUCT 試用。
我打番去, 佢地話要問公司。態度好求其。感覺上好似拖住我甘。如果不是那個化妝師誤導我, 我根本不會昨夜去買。我會等到明日THANKFUL WEEK 買囉。而且個今早的BA 話佢的同事今日才知道有咩優惠。甘點解她要望住地下好似想看東西甘?若果我明日才買, HSBC VISA CARD 仲有 10% 回贈。 如果ISPA 不肯給我, 我會去嘈他們囉。
************************************************************************************************

我今日臨去sogo 之前我打電話去, 又係昨日那個BA。我知佢應該係 SUPERVISOR。 我同她講, 我是昨日那位小姐, 你到而家都未CALL 我。我想找那個MAKEUP ARTIST, (我講左她的名) 她說, 那個MAKEUP ARTIST做緊野。我說那麼是否不能換?她說我買當日係冇這個GIFT的。 我說, 我知.但那天的確是她對我說, 要$900 才能有SKIN CARE SET。 你這樣說對我好不公平。而我的確是有講過我都想在THANKFUL WEEK 買。 我可以當面同個MAKEUP ARTIST講清楚。 她就話, 甘你拿那番贈品來換啦。
收了線, 我心想, 即是其實不用問公司啦。講什麼要等公司覆呢? 你都可以話到事了。 原來真係有些 sis 說得對, 有時候是要爭取的。 我份人太"林"了, 我個fd 仲怕我不懂講, 講唔掂就call 佢。 我一去到, 個個都好似認得我。另一個化妝師問我, 換番野, 係咪? 然後那個supervisor 幫我跟番套gift。 雖然她們全部笑笑地同我講野, 我知其實她們可能罵我架...... 那個supervisor 仲好笑, 仲問我買唔買野呀,有其他set 。 hsbc card 仲有 10 %回贈。 唔好提都話, 我仲買野? 我已蝕左 $70 都係我血汗錢.....

3 則留言 :