2009年5月15日星期五

彩光脫毛 part 2

今日這篇是 沒有相片的日誌, 是update 我做彩光脫毛。
沒有相係因為真的影唔到什麼, 我的毛毛變得太幼了。Bonnie 說要 4- 6 個星期做一次。
我今晚是第5個星期, 要做第二次之前, 要預先 3 - 5 日前剃毛。
要剛剛好像男人沒剃鬚1 - 2 日, 有少少 "拮拮" 地就最好。
不過我做左一次之後, 我只是用剃毛機剃過一次。因為又不是生好多毛, 而且都好幼。
我上星期還要打去問 BONNIE , 她之前講每次做會少 30 % 毛 , 而且會幼些。
不過我覺得已沒有 70 % 的毛才對。我右邊真的生好少。
她話這樣更好, 即是效果好。
今日被她一見我右邊, 還問我要老實回答, 在幾多日之前剃左。我說星期一, 她話唔似。因為沒有太多毛頭。
但看完我左邊, 她就說左邊比較像樣。可能我兩邊生長速度不同。
她說下次我要預 5 日時間留毛毛。
可惜, 我遺留了腋下最下面的毛毛沒有剃, 要 BONNIE 提醒我, 下次要留意這些位置。
因為這樣, 兩邊的腋下最下面都不能今次做彩光脫毛, 激死我了。
她不對我說, 我都沒有留意到最下面都有些毛毛仔。
過程很快, 只是 10 分鐘~~~ 便完成。

3 則留言 :

  1. hihi vivi~
    又係我呢隻蜜蜂仔呀~~
    係呢係呢, 咁你做彩光係去邊間做o架?? 幾多$$呀??
    ...... ^=^

    回覆刪除
  2. hihi, 蜜蜂仔
    我係一間西醫的中心做, $4800 6 次, follow 到冇毛毛架。
    你看下我的 彩光脫毛 part 1. 會明白多些

    回覆刪除
  3. 你好 vivi,

    請問小腿可唔可以做既呢? 而且同激光有什麼分別?
    另外, 請問診所在哪一區呢? 因為我是港島人, 怕好遠啊~
    謝謝你。

    Sugar

    回覆刪除