2009年5月8日星期五

YMCK 化妝掃 Part 3 (已更新)

各位sis,
現在是沒有一整set
因為冇左 最大那支碎粉掃, 我剛問過 sales , 她話 $550 連皮套, 即係減左那支掃的價錢, 看你們要唔要了


11/5/2009 今日個sales 覆左我, ymck 話唔會散買架啦, 因為好難計數。

9 則留言 :

  1. 其實可唔可以散買架?
    因為我想要幾支咋

    回覆刪除
  2. HUMAN, 我想應該可以吧, 你想要那幾支?俾 EMAIL 我, 我SEND 張 CATALOG 俾你看

    回覆刪除
  3. ^^好呀...
    好開心可以搵返你哩個網頁
    多謝你的分享
    humanar@hotmail.com
    我想問係咪要正價買返
    定係可以$50 per 支?

    回覆刪除
  4. hi, I also want a few pieces.. maybe we can combine ? From Nana
    maltese25@gmail.com

    回覆刪除
  5. 你好....想問下遲D系咪會5會有返最大那支碎粉掃呢?

    回覆刪除
  6. 想問下遲D系咪會5會有返最大那支碎粉掃呢?


    i wanna ask too!!

    回覆刪除
  7. Hi ViVi,

    還有一整套或散買嗎? 幾多錢? 可email catalogue to me (a_t810@yahoo.com) 嗎? 謝謝!

    Anita

    回覆刪除
  8. Hi ViVi,

    一套買係咪HK$550?可email catalogue 比我?(gladys0263@yahoo.com.hk) 謝謝!

    Gladys

    回覆刪除
  9. 唔知而家仲有無得散賣呢? 我只想要支鈄掃及eyeliner 掃有嗎? 如有請email 話我知吧!pinga_room@yahoo.com.hk

    回覆刪除